Szomjas Utazó

HÁROM NYÁRINDÍTÓ KOKTÉL A KARANTÉN IDEJÉRE

2020. május 07. - Orosz Bogi

FRISSÍTŐ, NYÁRI HANGULATOT IDÉZŐ KOKTÉLOK, KARANTÉN IDEJÉRE

Az idei tavasz a koronavírus miatt egészen másképpen alakult, mint ahogy terveztem.

Elmaradtak a munka utáni lazító, tavaszi kirándulások, utazások, viszont nagyszerűen elsajátítottam a Homeoffice módszerét, lakásunkban pedig tökéletes rendet teremtettem. A rendrakás, a szekrények rendezése során bárszekrényünkre is sor került.Átnéztem az italainkat, poharainkat átmostam, majd beszereztem néhány izgalmas ízvilágú tonikot és az első eperadagot is, így készültem  fel egy nyári hangulatú koktélozásra. 

Bemutatom nektek az idei három, kedvenc nyárindító koktélomat, amiket a social distancing figyelembevételével, egy napos délutánon, nyitott ablaknál vagy teraszon, illetve akár egy valós vagy virtuális családi, baráti pikniken is tudjátok fogyasztani.

eper.jpg

GIN TONIK VARIÁCIÓK

Az eper az egyik kedvenc gyümölcsöm, májusban szezonja is van.

Szeretem a Ginből készült italokat, így a nyári koktél listám nem is kezdődhet mással, mint egy izgalmas Gin & Tonikkal. Nagy örömmel figyelem a gin újbóli előretörését és lelkesen kísérletezem különféle ginekkel és tonikokkal, hogy megtaláljam a hangulatomnak és az időjárásnak megfelelő Gin&Tonik kombinációmat. Mivel gin rajongó vagyok, négy különféle gin van a bárszekrényükben. The Botanist gin kellemesen aromás és kevésbe boróka nehéz, így az eper édeskés íze miatt ezt választottam. Tegyetek mentás is az italba, ami az eper édeskés aromáit frissíti. A tonik kollekciónkból pedig egy citromfüves Peter Spanton tonikot választottam, így italom egy kis citrusos aromát is kapott. A gin tonik nagy előnye, hogy könnyen elkészíthető és jó minőségű alapanyagok használatával villámgyorsan, egy nagyon kellemes long drinket tudtok fogyasztani. 

DAIQUIRI

Rum rajongóknak egy igazi karibi italt, a Daiquirit javaslom.

Ez az ital is könnyen feldobható eperrel, ha pedig beköszönt a nagy meleg, jéggel blenderben (turmixgépben) Frozen Daiquirit is készíthetünk.

A Frozen Daiquirre gondolva, felidéződik bennem floridai utazásunk emléke. A hosszú, tengeren átívelő Key Westre vezető út és a megérkezés, amit egy Frozen Daiquirivel ünnepeltük meg. Ha majd egyszer Key West-en jártok, feltétlenül kóstoljátok meg ezt a finom italt, amely Hemingway kedvenc itala is volt (s aki egyébként Key Westen is élt).

20200101_202519.jpg 

MARGARITA

Azok pedig, akik egy kis mexikói hangulatot szeretnének otthon teremteni, azoknak ajánlom a Margaritát. Ezt is el lehet készíteni epres vagy sima verzióban is, sőt Margaritánkat, úgy is feldobhatjuk, hogy a pohár crusztázáshoz (pohár peremét sóval díszítik) használt sót variáljuk.  

frozen_margarita.png

Íme, most ezt a három italt ajánlom Nektek karantén idejére.

Nem kell messzire utazni, elég egy kellemes ital, karibi zene. és fantáziáknak köszönhetően messze repülhetünk gondolatban.

Jó hír, hogy a meteorológusok hétvégére kellemes meleget ígérnek, így remélem Nektek is kedvetek lesz koccintani a nyári napsütésben és felidézni - otthonunkban a kanapén ülve - egy kis tengerparti életértést.

A bejegyzés trackback címe:

https://szomjasutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr8815666144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása