Szomjas Utazó

Bogiról

2017. szeptember 21. - Orosz Bogi

Sziasztok Szomjas utazók!

Orosz Bogi vagyok, a Szomjas utazó blog írója.

Az utazás és az italok szeretete a hobbim. Imádom járni a világot, új tájakat, szokásokat felfedezni és emellett már, több mint tíz éve az italszakmában dolgozom. Italok marketing kommunikációjával foglalkozom. Ezalatt a hosszú idő alatt egyszerűen belém ivódott az italok szeretete, ismerete, kulturált fogyasztása.

Az utazás élményét pedig egész kisgyerekkoromban átélhettem, tapaszthattam, amely azonnal el is varázsolt. Azóta is gyűjtöm a kilométereket és az élményeket, igyekszem a világ minél több pontjára eljutni.

Utazásaim során nem feltétlenül a távolság motivál. Jó dolog megismerni távoli kultúrákat, hagyományokat, de az is örömet jelent, ha itthon, Magyarországon, számomra eddig kevésbé ismert, érdekes helyeket fedezhetek fel.

Elsősorban közösségi utazó vagyok, bár tudom, sokan esküsznek az egyedüli utazás nagyszerűségére, én mégis jobban szeretek társaságban, barátommal, családdal vagy baráti társasággal együtt utazni. Ez talán azért is van így, mert az utazás mellett az italok, koktélok világa is nagyon érdekel és szerintem az italokat inkább közösségben, jó társaságban érdemes fogyasztani. Talán ezért is egyik kedvenc szokásunk lett, hogy a nyaralások, kirándulások során, ahogy megérkezünk az új úticélunkra, a vidék felfedezése előtt, egy, az adott területre jellemző „welcome drinkjet” megkóstoljunk.  

Bárhova is utazunk, előtte mindig tüzetesen megnézem az adott város vagy régió italfogyasztási szokásait vagy híres koktéljait.

Innen jött az ötlet, hogy miért is ne meséljem el nektek az utazással és italokkal kapcsolatban szerzett tapasztalataimat és élményeimet.

Hol érdemes jó koktélt inni?  Hogyan kerüld el a turista lehúzó bárokat, vagy hogy hogyan készíts el otthon egy jó italt, ami egy adott országra, városra jellemző, bár csak gondolatban, de elrepíthet oda?

Remélem, hogy nektek „Szomjas utazóknak” ajánlott egyik-másik ötletem- tetszeni fog, és néhány hasznos tanácsot találtok blogomon, amit az utazásaitok során ki is probáltok.

Kalandra fel, induljon a világ italainak felfedezésre!

intro_foto.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szomjasutazo.blog.hu/api/trackback/id/tr9612883322
süti beállítások módosítása